kleine up-date

24-07-2014 12:15

Hoi allemaal, het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb laten weten. Dit onder andere omdat ik me nog eventjes door de laatste toetsweek heen moest worstelen op school. Nu komt het allemaal ineens zó dichtbij! Zaterdag om 20.00 vertrekt ons vliegtuig in Brussel en als het goed is komen we zondag rond 17:30 in Zomba aan, onze thuisbasis. Tijdens de reis zal er af-en-toe een momentje zijn dat we een laptop beschikbaar hebben (en dan hopelijk ook internet), maar omdat we met z'n 22en zijn, kan ik helaas geen dagelijkse blog beloven.

In Malawi zullen ik en mijn reisgenoten een blog bijhouden op de website van Worldmapping. Via onderstaande link kom je op mijn blog terecht en kun je rechts onderin ook op de blogs van mijn reisgenootjes kijken.

https://blog.worldmapping.nl/mariekeschouten/

Na de reis zal ik natuurlijk ook op deze site een uitgebreid verslag plaatsen!